Svátky

Příjemnou noc,
dnes je úterý 19.11.2019
svátek má Alžběta
zítra Nikola

Krátce

TOP 10 druhů potravin,
které jsou zdrojem vápníku.

Citáty

DENIS DIDEROT
Upřímnost je matka pravdy a vizitka čestného člověka. 

Cvičení pro těhotné

 

Dobrý den Zuzko,
cvičení je vhodné od začátku těhotenství až do porodu. Cvičit může každá žena, která je zdravá, po poradě s lékařem. Cvičení rozdělujeme na 3 období.

V prvním období se cvičí téměř vše, vynecháváme prudké švihy, výpady, skoky, výdrže, visy.

V druhém a třetím období cvičíme speciálně zaměřené cviky proti jednostrannému zatížení a vadnému držení těla, dechová a relaxační cvičení nutná při porodu, cvičení kloubů a svalů celého těla /zvlášť klenby nožní a břišní, přímé břišní svaly necvičíme intenzivně od 6 měsíce těhotenství/, speciální cviky /pro udržení hybnosti kyčelních kloubů, cviky celkové pružnosti/.
Možnosti cvičení závisí na místě bydliště, avšak v téměř každém městé mají cvičení pro těhotné.

S pozdravem Ilona

Vyhledávání

Podporují nás

test Stránky se zdravotnickou tématikou jsou podporovány Ministerstvem zdravotnictví v rámci Programu vyrovnávání příležitostí pro občany se zdravotním postižením


hartmann
 

kopriva

 

Florence

 

ZDN

 

Foto dne

CESTOVÁNÍ

 

Nenechte si ujít povídání o cestách po místech více či méně známých..