Svátky

Dobré ráno,
dnes je středa 26.2.2020
svátek má Dorota
zítra Alexandr

Krátce

TOP 10 druhů potravin,
které jsou zdrojem vápníku.

Citáty

TOMÁŠ BAŤA
Co chceš, můžeš.

Cvičení pro těhotné

 

Dobrý den Zuzko,
cvičení je vhodné od začátku těhotenství až do porodu. Cvičit může každá žena, která je zdravá, po poradě s lékařem. Cvičení rozdělujeme na 3 období.

V prvním období se cvičí téměř vše, vynecháváme prudké švihy, výpady, skoky, výdrže, visy.

V druhém a třetím období cvičíme speciálně zaměřené cviky proti jednostrannému zatížení a vadnému držení těla, dechová a relaxační cvičení nutná při porodu, cvičení kloubů a svalů celého těla /zvlášť klenby nožní a břišní, přímé břišní svaly necvičíme intenzivně od 6 měsíce těhotenství/, speciální cviky /pro udržení hybnosti kyčelních kloubů, cviky celkové pružnosti/.
Možnosti cvičení závisí na místě bydliště, avšak v téměř každém městé mají cvičení pro těhotné.

S pozdravem Ilona

Vyhledávání

Foto dne

CESTOVÁNÍ

 

Nenechte si ujít povídání o cestách po místech více či méně známých..