Svátky

Dobré dopoledne,
dnes je sobota 29.2.2020
svátek má Horymír
zítra Bedřich

Krátce

TOP 10 druhů potravin,
které jsou zdrojem vápníku.

Citáty

GAIUS IULIUS CAESAR
Není méně hodno vojevůdce vítězit rozvahou než mečem. (NON MINUS EST IMPERATORIS CONSILIO SUPERARE QUAM GLADIO

Břišní svaly

 

Dobrý den Lukáši,
cviků a metodik na břišní svaly včetně skoliózy existuje celá řada. Jednotlivé cviky Vám zde popisovat nemohu, vydalo by to na několik stránek a hlavně jsem zastáncem správného technického provedení a zapojení problémové oblasti do celého pohybového řetězce. Tzn. Neposilovat samostatně břišní svaly, ale v souhře s celým tělem.
Proto doporučuji aspoň 2 - 5 návštěv u fyzioterapeuta. Ten Vám první terapii připraví a prakticky projede individuální program s ohledem na Váš stav a při druhé návštěvě provede kontrolu správného provádění. Vzhledem k Vašemu stavu volila bych prvky z vývojových metodik, které vedou k posílení celého těla se zaměřením na trupové svalstvo.
Z osobních zkušeností bych volila např. metodu DNS (dynamická nervosvalová stabilizace dle Koláře) nebo metodu Brunkow. U těchto metod se dá cvičit v různých pozicích: od lehu na zádech, přes bok, šikmý sed, pozice na čtyřech, klek. Vždy je nutné přihlížet k Vašemu stavu. Správné nastavení horních a dolních končetin a napřímení páteře ovlivní celé tělo a povede k posílení nejen trupového svalstva ale celého těla. Plus vhodně zvolená pozice ovlivní i skoliotické držení.

S pozdravem a přáním pevného těla Ilona

 

 

Vyhledávání

Foto dne

CESTOVÁNÍ

 

Nenechte si ujít povídání o cestách po místech více či méně známých..