Svátky

Dobré dopoledne,
dnes je sobota 29.2.2020
svátek má Horymír
zítra Bedřich

Krátce

TOP 10 druhů potravin,
které jsou zdrojem vápníku.

Citáty

MATTHIAS CLAUDIUS
Je mi líto každé mladé ženy, jejíž tělo není středem pozornosti, a tudíž zahálí.

Cvičení v těhotenství

 

Dobrý den paní Barboro,

ke cvičení metodou Ludmily Mojžíšové se můžete klidně bez obav vrátit, cvičení touto metodou se může provozovat po celou dobu těhotenství. Ve 23. týdnu těhotenství je již bříško patrné a proto nedoporučuji cvičit vleže na břiše, proto vynechejte cvik zvaný žabák. V této fázi těhotenství také není nutné dodržovat stanovený počet opakování nebo časový limit. Pokud se budete cítit na 5 opakování každého cviku nebo celkově na cvičení po dobu 10 min úplně to stačí. Zároveň pokud budete mít pocit, že Vám některý z cviků nesedne, nedělá dobře, tak ho vynechejte.
S rostoucím bříškem a ke konci těhotenství budete více unavená, proto cvičte jen to, na co se budete cítit a rozhodně není nutné cvičit denně.

Mějte se moc krásně a užívejte zbytek těhotenství.
Zdraví I.

Vyhledávání

Foto dne

CESTOVÁNÍ

 

Nenechte si ujít povídání o cestách po místech více či méně známých..