Svátky

Dobrý večer,
dnes je sobota 7.12.2019
svátek má Ambrož a Benjamín
zítra Květoslava

Krátce

TOP 10 druhů potravin,
které jsou zdrojem vápníku.

Citáty

OTTO VON BISMARCK
Člověk má jen jedinou lásku, ale mnohokrát miluje něco jiného. 

Otázka č.562

"Profesionálně vedená reklama na doplňky stravy klame potenciální zákazníky tím, že produkty jsou účinné. Sugestibilita znamená schopnost podléhat sugesci, v případě potravinových doplňků je na ni založena reklama.
Koupě doplňků stravy láká muže z několika důvodů. Podlehnou klamavé reklamě (proklamuje vlastnosti, které výrobek nemá nebo mít nemůže). Muž trpící poruchou erekce má snížené sebehodnocení, je sugestibilní a proto je reklamou snadno ovlivnitelný. Lákavý je nákup bez návštěvy lékaře, bez nutnosti komunikovat na intimní téma a absolvovat vyšetření.
Potravinové doplňky nepodléhají schválení SÚKL (Státní ústav pro kontrolu léčiv). I pokud obsahují látku podporující erektilní schopnost, v potravinovém doplňku se nachází v tak malé koncentraci, která vyvolá jen placebo efekt (placebo=neúčinná substance, placebo efekt je založený na psychickém působení přípravku, do kterého pacient vkládá svoje očekávání, bývá okolo 10-20%). Propagovaný efekt se nedostaví, to vede ke vzniku zklamání, nedůvěry.
Motivace muže "řešit" problém poruchy erekce klesá s počtem neúspěšných pokusů. Důsledkem neúspěchu léčby je rezignace, zvýraznění frustrace a problémy v partnerském vztahu. Zvláště ve vašem případě poruchy erekce, která je jednoznačně způsobená přerušením míchy, je daná poruchou nervového zásobení topořivých těles pohlavního údu, jsou doporučeny moderní způsoby léčby tabletami (Viagra, Cialis, Levitra) nebo injekční léčba. Užitím doplňků stravy kýženého efektu nedosáhnete.
"

Vyhledávání

Podporují nás

test Stránky se zdravotnickou tématikou jsou podporovány Ministerstvem zdravotnictví v rámci Programu vyrovnávání příležitostí pro občany se zdravotním postižením


hartmann
 

kopriva

 

Florence

 

ZDN

 

Foto dne

CESTOVÁNÍ

 

Nenechte si ujít povídání o cestách po místech více či méně známých..