Svátky

Příjemnou noc,
dnes je sobota 7.12.2019
svátek má Ambrož a Benjamín
zítra Květoslava

Krátce

TOP 10 druhů potravin,
které jsou zdrojem vápníku.

Citáty

HONORÉ DE BALZAC
Je pozoruhodné, s jakou lehkostí romantické dívky zapomínají na své sny, když se jim naskytne zjev méně ideální, ale zato bezpečnější.

Jóga pro záda, ramena a šíji

Co můžete díky józe udělat pro svá záda, jak ovlivnit sílu a pohyblivost celé páteře včetně cvičebních programů na problematické partie, to ve stručnosti nabízí další titul edice Fitness, zaměřený cílené posílení zad.Autorka je zkušenou lektorkou jógy s více jak třicetiletou praxí. V Berlíně vede kurzy vlastní školy, v nichž se zaměřuje také na oblast zad specielními sestavami cviků. Účinky jógy mohla sama ověřit, když si při sportu zlomila bederní páteř. Vyhlídku trvalé invalidity na vozíku ji pomohla zdolat jóga tak, že páteř je opět silná, pohyblivá a bez bolestí. Ve skvěle vypravené knize se dozvíte potřebné informace související s jógou a jejím vlivem na zdraví zad, která si lze udržet pomocí jednoduchých cviků, zaměřenými na jednotlivé partie zad i na celou páter, které skutečně pomohou. Pro větší názornost jsou doprovázeny fotografiemi. Dále jsou zde vhodné cvičební programy do kanceláře, cvičení uvolňující hrudník a záda a také cviky pomáhající při akutních bolestech včetně užitečných krátkých ranních a večerních sestav.Nakladatelství: Jan Vašut, s. r. o.

Vyhledávání

Podporují nás

test Stránky se zdravotnickou tématikou jsou podporovány Ministerstvem zdravotnictví v rámci Programu vyrovnávání příležitostí pro občany se zdravotním postižením


hartmann
 

kopriva

 

Florence

 

ZDN

 

Foto dne

CESTOVÁNÍ

 

Nenechte si ujít povídání o cestách po místech více či méně známých..